Świat, który przemierzają wiedźmini, czyli najemni łowcy potworów, pełen jest tajemnic i niebezpieczeństw. Potwory, klątwy i nawiedzone miejsca to dla Geralta chleb powszedni. Czy dokładnie tak to wygląda w opowiadaniach i sadze Andrzeja Sapkowskiego? Jak z motywem grozy i horroru radzą sobie wiedźmińskie adaptacje: gry, komiksy i seriale, rozszerzające to uniwersum? W trakcie prelekcji przyjrzymy się temu dokładniej, jak również spróbujemy wspólnie odpowiedzieć na pytanie, które medium ma największy potencjał, by ?wiedźmińską? grozę pokazywać. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Transmisja na na Facebooku na profilu Horror Day - Dolnośląski Festiwal Grozy >>
? Adam Flamma ? Adam Flamma - groznawca, wykładowca akademicki z zakresu game designu oraz storytellingu na Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Trener w obszarze wykorzystywania gier w przestrzeni publicznej, ekspert w zakresie wykorzystywania gier w edukacji. Współtwórca Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier "GameUP", gdzie zajmuje się szkoleniem twórców gier, scenarzystów, a także pracuje nad własnymi projektami gamingowymi. Autor książki "Wiedźmin. Historia fenomenu", od wielu lat zgłębia fenomen Geralta z Rivii w różnych mediach. W wolnych chwilach nie pogardzi dobrą fantastyką, piłkarskimi biografiami. Zatwardziały fan HJK Helsinki.
Uczestnictwo w Wydarzeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku uczestnika zgodnie z Regulaminem.
W razie wątpliwości sprawdź godziny pracy lub skontaktuj się z wybranym działem biblioteki.